eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
حقیقتا وقتی از تنهایی مینالم، منظورم این نیست که اطرافم خلوته؛ منظورم اینه که هیچکس نمی‌فهمه چی میگم...
همه شب به انتظارَت غزلی ، سُروده ام تا تو ی بی وَفا ، بِدانی که دلم گرفته خیلی :| https://eitaa.com/bestrong_s
ببینین جناب محمود درویش چقدر حرف درستی میزنه: التجاهل هو طلب الرحيل ولكن بطريقة مؤلمة وبشعة جدًا "بی توجهی درخواست رفتن است اما به روشی دردناک و بسیار قبیح.." :| https://eitaa.com/bestrong_s
مرا میل این چنینی، تـــو چرا بدون میلی؟!
یه توصیه کسایی رو که دوست دارید زیاد نگاه کنید! شاید بعدا دیگه نشه… :| https://eitaa.com/bestrong_s
فقط همین که جناب جمال ثریا میگن: «دیدم که از دستت عصبانی نیستم، دلشکسته نیستم، قهر نیستم، خلاصه اینکه من با تو دیگر "هیچ چیز" نیستم!» دقیقا همین. :| https://eitaa.com/bestrong_s
می‌گفت :«چه غصه ها نخودم زِ آشنایی او.» :| https://eitaa.com/bestrong_s
ماییم و شب های تار و غم و اندوه و دگر هیچ. :| https://eitaa.com/bestrong_s
اما بهشت ، قسمتی از شانه‌های ِاوست : )
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دائم با خودت بگو گرچه شب تاريك است؛ دل قوي‌دار سحر نزدیك است... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دلم‌میسوزدوکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید...