یه توصیه
کسایی رو که دوست دارید زیاد نگاه کنید!
شاید بعدا دیگه نشه…
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
فقط همین که جناب جمال ثریا میگن:
«دیدم که از دستت عصبانی نیستم، دلشکسته نیستم، قهر نیستم، خلاصه اینکه من با تو دیگر "هیچ چیز" نیستم!»
دقیقا همین.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دائم با خودت بگو گرچه شب تاريك است؛
دل قويدار سحر نزدیك است...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
سکوت کرده بود و دَم نمیزد
تمام غمهایش را ...
در کوله باری به نامِ " مَرد " حمل میکرد !
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
- خواستم بگم بخاطر شنیدن ویس ِصدات ،
موسیقی مورد علاقمو هم قطع میکـنـم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آدم وقتی بیش از حد رنج بکشه وضعیتش به کمدی نزدیک میشه و میتونه به دردناکترین چیزها هم بخنده.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s