eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
یه توصیه کسایی رو که دوست دارید زیاد نگاه کنید! شاید بعدا دیگه نشه… :| https://eitaa.com/bestrong_s
فقط همین که جناب جمال ثریا میگن: «دیدم که از دستت عصبانی نیستم، دلشکسته نیستم، قهر نیستم، خلاصه اینکه من با تو دیگر "هیچ چیز" نیستم!» دقیقا همین. :| https://eitaa.com/bestrong_s
می‌گفت :«چه غصه ها نخودم زِ آشنایی او.» :| https://eitaa.com/bestrong_s
ماییم و شب های تار و غم و اندوه و دگر هیچ. :| https://eitaa.com/bestrong_s
اما بهشت ، قسمتی از شانه‌های ِاوست : )
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دائم با خودت بگو گرچه شب تاريك است؛ دل قوي‌دار سحر نزدیك است... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دلم‌میسوزدوکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید...
سکوت کرده بود و دَم نمیزد تمام غم‌هایش را ... در کوله باری به نامِ " مَرد " حمل میکرد ! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
- تو ز ما غافل و ما سخت پریشان ِ توییم
- خواستم بگم بخاطر شنیدن ویس ِصدات ، موسیقی مورد علاقمو هم قطع میکـنـم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
آدم وقتی بیش‌ از حد رنج بکشه وضعیتش به کمدی نزدیک میشه و میتونه به دردناکترین چیزها هم بخنده. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s