eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
با اخلاق بودن با خوش اخلاق بودن فرق داره ... خوش اخلاق اونه که زیاد لبخند می زنه و اهل عصبانی شدن نیست و صبوره و امثال این ها ... اما با اخلاق اونه که مثلا توی دشمنی کردن هم جانب انصاف رو رعایت می کنه، به کوچیکتر و بزرگتر از خودش احترام می ذاره، پشت سر دیگران حرف نمی زنه و امثال این ها ... و به نظرم با اخلاق بودن مهم تر از خوش اخلاق بودنه ... :] https://eitaa.com/bestrong_s
ببخش اگر تورا نبرده ام از یاد
مرا ببخش اگر ک با خیال بودن تو زنده ام
ببخش ک اگر از امید دیدن تو گفته ام
تویی تمام ماجرا ک رفته ای ولی...
مرا به حال خود نمیگذاری
«وصله‌ی جان» : مرمت کننده‌ی روح، متعلق به آخرین رگ قلب، چسبیده به آخرین جانِ آدمی، بنا کننده‌ی غم‌های زیبا، ریشه‌ی احساسات عمیق، عضو جدایی ناپذیر قلب! :] https://eitaa.com/bestrong_s
من تماشاگرِ تصویرِ توام ماه منیر ! این چنین هیچ نبودم به تماشای کسی ..
لذت وصل نداند مگر آن سوخته‌ای که پس از دوری بسیار به یاری برسد .
تو تنها کسی هستی؛ ‏وقتی میخندی خوشگلی، ‏گریه میکنی خوشگلی، ‏عصبانی میشی خوشگلی، ‏استرس داری خوشگلی، ‏خسته‌ای خوشگلی، ‏و اون وقتایی که اصرار داری که اصلا قیافت خوب نیست، اون وقتا از همیشه خوشگلتری:)
تو همیشه خوشگلی رفیق