راهِ درستو میدونم
ولی راهِ غلط بیشتر حال میده.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شبِ لیلةالرغائب بود؛
همه بودندُ یار غائب بود!
+بیاینامشباولیندعامون،
فرجآقامونباشه .
-زندگی دارِمکافاته؛ امروز من بدونِ تو،
فردا تو بدونِ اون
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی میگم «دلَم برات تنگ شده»، دارم در موردِ الان صحبت میکنم . نه یه لحظه قبل، نه یه لحظه بَعد . اینکه دلتنگیم رو به زَبون میارم یعنی انقدر دوریت رو تویِ خودم ریختم که از نبودنت لَبریز شدم . برایِ من دلتنگی یعنی همین الان . یعنی اگه امروز برایِ دیدنت به هر دَری میزنم معنیش این نیست که هروقت یادَم افتادی از دیدنِت همینقدر خوشحال میشم . شاید اون روز خیلی دیر شده باشه . این روزا میگذره، من تَنهاییم رو با یه تَنهایی بزرگتر عوض میکنم، اما تا ابَد دلتنگ نمیمونم . آدم به همهچی عادَت میکنه . حتی به تنهاییش، حتی به دلتنگیش...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
با تو میشد خیلی چیزارو تجربه کرد. با تو میشد پرواز و تجربه کرد، با تو میشد خنده ی ته دل و تجربه کرد، با تو میشد قهر بودن و بازم نگران شدنو تجربه کرد، با تو میشد شیرینیه نداشته ی قهوه جلوی پنجره رو تجربه کرد، با تو میشد هیجانو، عشقو، خنده رو تجربه کرد، با تو میشد زندگی رو تجربه کرد. اما تو نذاشتی و من بجاش فقط غصه و درد و اشک و تنهاییو باهات تجربه کردم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
هیچوقت براي موندن کسي کنارت ازش خواهش نکن . وقتي بهت گفت بدي ، به درد نمیخوري ، ازت متنفرم یا میخوام از کنارت برم ، بزار بره. میدونم درد داره خیلي و وقتي بره بخشي از تورو میبره ولي بزار بره . چون اگر ازش خواهش کني و اونم قبول کنه که برگرده ، بازم دلش برات سوخته . تو دیگه هیچوقت براش مثل قبل نمیشي . تو دیگه براش میشي یه جنس قدیمي گوشه ي انباري . براي اینکه ناراحتت نکنه نمیندازت دور ولي ، گوشه ي انباري هستي همیشه .
هیچوقت گوشه ي انباري کسي نشو .
درد و خونریزي قلبتو تحمل کن ولي گوشه ي انباري کسي نباش...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s