eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من اینطوریم که دارم سعی میکنم که اهمیت ندم، ولی نمیشه. سعی میکنم فکر نکنم، ولی نمیشه. سعی می‌کنم دلم تنگ نشه، ولی نمیتونم. سعی میکنم، حرص نخورم ولی نمیشه. سعی می‌کنم فراموشش کنم، ولی نمیشه. سعی می‌کنم دوسش نداشته باشم، ولی نمیشه... :| https://eitaa.com/bestrong_s
الان کم کم دارم باور میکنم تو بهترین اتفاقِ زندگیم نبودی و من اشتباه به چیزی که نبود باور داشتم، میگفتی دوستدارم ولی تو عمل هیچوقت ثابتش نکردی، میگفتی نمیذارم چشات اشکی شه و دلت بشکنه ولی خودت باعث و بانیِ تمومِ بی‌ قراری و اشکای بی موقعم شدی و در نهایت منو تو یه راه تاریک و سرد ترک کردی و تو فقط شدی دوسداشتنی ترین اشتبام نه بهترین اتفاق زندگیم. در آخر هم میگم لعنت بهت کاش هیچوقت نمیومدی. :| https://eitaa.com/bestrong_s
من از بی‌ نتیجه بودن تلاشام خسته شدم، از هر‌روز غمگین بودن خسته شدم، از ترسیدن برای نرسیدن خسته شدم، از فکر کردن به اشتباهات جبران‌ نشدنیم خسته شدم، از صداهای بلند آدما خسته شدم، از سرزنش شدن برای خطایی که ازش پشیمونم خسته شدم، از گند زدن های پی‌در‌پی خسته شدم، از دور بودن خسته شدم، از مشکلات جسمی عجیبم خسته شدم، از خستگی همیشگیم خسته شدم، از این افسردگی نامرد که همش سعی دارم انکارش کنم خسته شدم... :| https://eitaa.com/bestrong_s
به خودم قول دادم از تو جایی نگم ولی توی خلوتم هنوزم بهت فکرم میکنم، یا وقتایی که ته میکشم حس میکنم دارمت، کافیه چشمامو ببندم تا بغلت کنم! کافیه اراده کنم تا دوباره بوی تنت که توی مغزم ثبت شده رو حس کنم، کافیه یکم بدی‌هایی که بهم کردی رو کمرنگ کنم تا دوباره اون احمق سابق شم، هنوزم برای بستن زخمام از تو استفاده میکنم، با اینکه نذاشتی داشته باشمت ولی من هر از گاهی دارمت... :| https://eitaa.com/bestrong_s