درسته دوست داشتن قشنگه، دلتنگی قشنگه، همه ی اینا قشنگه، ولی قشنگیش به اینه که دو طرفه باشه، همدیگه رو دوست داشته باشین؛ باهم خوب باشین، به همدیگه احترام بزارین، همدیگه رو بخندونین؛ نه اینکه بدویی دنبالش، یا به زور بخوای بهش بفهمونی که بهت توجه کنه...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ من چگونه بی طُ ، نگیرد دلم؟! ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
من روحی متلاشی در آستاته فروپاشی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s