از محضرتان تقاضامندیم که حرامش کنید
این فعل مقبوحه محزونه رفتن را
و مومنین را انقدر در فراق مومنات نگمارید .
من بدون تو نمیتونم
یعنی توانشو ندارم
حتی فکرش، وقتی بهش فکر میکنم جوریه که گرسنم باشه و نتونم غذا بخورم:)
اون چیزی که از غم بدتره اینه که آدم فرصت کافی برای غمگین بودن هم پیدا نکنه
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
یا بفرما به سرایم یا بفرما به سر آیم
غرضم وصل تو باشد چه تو آیی چه من آیم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s