اینکه بعد باران اشک ها هنوز پابرجایی یعنی شما ریشه در تار و پود ما داری
♬
eitaa.com/bestrong_s
خبر داری که شهری روی لبخند تو شاعر شد
چرا اینگونه؟ کافرگونه، بی رحمانه، میخندی!؟
♬
eitaa.com/bestrong_s
گفتمش جانی؛ بمان!
بی تو سرآید جانِ من
جان من را بی صدا،
با خنده اش دزدید و رفت...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
نکند فکرکنی دردلِ من یاد ِتو نیست گوشکن!
نبض دلم زمزمهاش با تو یکیست .
♬
eitaa.com/bestrong_s
امید چیه ؟
امید رویاییه که توی بیداری میبینی .
امید دستیه که میکشتت بیرون وقتی داری غرق میشی .
اون چیزیه که هلت میده جلو وقتی درمونده نشستی وسط سختیا .
امید حسیه که باعث میشه ادامه بدی .
تلاشیه که برای بردن میکنی حتی وقتی که ده بار بازنده بشی .
امید نوریه که نمیذاره گم بشی تو تاریکی دنیا .
خلاصه میخوام بگم که همهی امیدم تویی ...
:]
http://eitaa.com/bestrong_s
آدما بخشیده میشن ولی جایگاهشون دیگه بهشون پس داده نمیشه.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
خودتو تصور کن بی او، شاید بفهمی چی میکشم بی تُّ ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
اینجا به جز دوری تُّ
چیزی به من نزدیک نیست...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
قبول کن بالاخره یه روزی یه جایی یه مکانی
موقع شنیدن یه آهنگی ، خوردن غذای خاصی
یا شباهت عابر پیاده ای بهم برای چند دقیقه
یاد من میافتی ، کاش میدونستی من سالهاست
دارم این چند دقیقه رو زندگی میکنم . . .
↯
https://eitaa.com/bestrong_s