eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
هر قلبی قاتلشو دوست داره ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
اگر کسی از اشتباهتون‌ ساده میگذره به این معنی نیست که اشتباهتون کوچیکه یا دلشو نشکسته دلیلش اینه که وجودِ شما واسه اون آدم خیلی مهم تر از غرور و دل شکستگی خودشه. آدمارو به نقطه‌ای نرسونید که بیخیال وجودتون بشن همیشه یادتون باشه از علاقه آدما سواستفاده نکنید….! eitaa.com/bestrong_s
نوعی بی خیالی هست که معمولا بعد از انتظارکشیدن های طولانی پیش می آید.. بعد از مدتها تلاش کردن دویدن و به در و دیوار زدن بعد از مدتها خواستن بی نتیجه!یکدفعه احساس می کنی خسته ای، بریده ای، دیگر توانش را نداری و هیچ چیز برایت مهم نیست..به اینجا که میرسی فقط دلت میخواهد تماشا کنی برایت فرقی نمیکند رسیدن یا نرسیدن..آمدن یا نیامدن، ماندن یا رفتن.. به اینجا که میرسی نه دلتنگ می شوی نه دلخوش.. می گویی بی خیال! و این بی خیالی غمگین ترین حس دنیاست... eitaa.com/bestrong_s
هیچوقت نفهمیدی که چقد منتظرت موندم بیایی بگی چرا دارم ازت فاصله میگیرم دردم چیه، گزاشتی همینطوری همه ناراحتیامو دلخوریام تو دلم بمونه و هروز ازت دور ترو دورتر شم.و الان دیگه ندارمتو دوتا غریبه شدیم. eitaa.com/bestrong_s
هنوز نمیدونم با اون ادمی که برام ارزش داره و یهو خودشو از چشمم انداخته باید چیکار کنم! نه دلت میاد همه چیزو رها کنی و بری نه دیگه هیچوقت دلت صاف میشه که بتونی مثل روز اول نگاهش کنی! به قول تت...نه میگم برگرد،نه میگم اینجا خوبه بی تو eitaa.com/bestrong_s
نوشته بود: «آدم هایی که یک روز عاشق هم بودن؛ نمی تونن دوست معمولی بشن، چون قلب همو شکستن؛ و نمی تونن دشمن همدیگه هم بشن، چون قلب همدیگرو لمس کردن. ‏و تا همیشه می شن "غریبه ترین آشنا" برای هم.» eitaa.com/bestrong_s
صبحت بخیر رفیق 💛
اسمتو گذاشتم قشنگترین اشتباه ↯ http://eitaa.com/bestrong_s
ما ظاهراً آباد‌های باطناً ویرانه‌ ایم .
ما نه بلد بودیم چجوری شروع کنیم و نه آدم‌ِ تموم کردن بودیم، آدم‌ها خودشون میومدن و خودشون هم میرفتن، آخرش هم خودمون می‌موندیم و خودمون... :] http://eitaa.com/bestrong_s
بی‌مقداریِ دنیا را میتوانی در سینی‌ِ خرمایی ببینی که دور تا دور مجلس ختم میچرخد و دستها دو تا یکی همانی را سوا میکنند که گردوی درشت‌تری دارد ! مرگِ تو حتی از یک تکه گردوی بیشتر، مهم‌تر نیست... :] http://eitaa.com/bestrong_s