تو میدانی حتی اگر کنارم نشسته باشی
باز هم دلتنگ توام ،حالا ببین نبودنت با من چه میکند
♬
eitaa.com/bestrong_s
وقتی آدم به جای ریشه یه نفر
عاشق گل و شکوفه هاش بشه
از پاییز به بعد نمیدونه باید چیکار کنه
♬
eitaa.com/bestrong_s
موقع عصبانيت حواستون باشه باكی و چجوری دارين حرف ميزنيد!
همه چيز حل ميشه و حالتون خوب ميشه
اما يه حرفايی، يه لحنايی
هيچوقت از دل طرف مقابل پاك نميشه.
eitaa.com/bestrong_s
فاجعه یعنی با احساس وارد یه رابطه بشی و با منطق ازش بیرون بیای.
eitaa.com/bestrong_s
بعد از مرگ، قسمت چپ مغز آدم تا هشت دقیقه زنده میماند و تمام گذشته را بصورت یک خواب مرور میکند.
آن لحظه براى آخرین بار به یادم خواهى آمد.
eitaa.com/bestrong_s
چای که سرد میشه روش آب جوش میریزنن گرم میشه، درسته که گرم میشه اما کمرنگ میشه! رابطه هم همینه! میشه دوباره زنده اش کرد ولی مثل روز اول نمیشه.
نمیشه هر رفتاری خواستی انجام بدی، هر چی دوست داشتی بگی و بعد فکر کنی که میشه درست مثل روز اول بشه.
eitaa.com/bestrong_s
تو؟!
همونی که وقتی بارون میاد روی شیشه اسمشو مینویسم
♬
eitaa.com/bestrong_s
همه چیز در آدمی خلاصه میشود که در نیمههای شب به یاد میآوری قلب تو آنجاست.. کنار او...
↯
http://eitaa.com/bestrong_s
کاش میتونستم این غرور لعنتی رو کنار بزارم!
کاش میتونستم بدون فکر به عاقبت باهات حرف بزنم!
کاش میتونستم بهت بگم که
فکر تو نمیزاره شبا یه خواب خوب داشته باشم!
یا با دیدن هر کاپلی ، تو و خودمو تصور میکنم!
یا فانتزی های عاشقانم که تو هم قاطیش هستی دیوونه شم!
گاهی اوقات غرور اونقدر اذیت کننده س که
دلت میخواست واسه چند دقیقه تمام دنیا متوقف بشن
و تو بتونی به کسی که دوسش داری بگی
و حس خوب قضاوت نشدن رو تجربه کنی!
eitaa.com/bestrong_s