عشق یعنی
بین او و دیگران از چند جهت فرق بذاری
حدیثا، شعورا و اهتماما
اول: نوع کلامت با او نسبت به دیگران فرق داشته باشه
دوم: احساست به او منحصر به فرد باشه
سوم: توجه که از همه مهمتره .
:]
eitaa.com/bestrong_s
من دوستت ندارم
چون جوری عاشقتم که حتی در کنارت بازهم دلتنگت میشوم و با اشکهایم ...
تو منی و من توعم
من و تو بدون هم مانند فردی هستیم که سکته مغزی کرده ولی هنوز رو ویلچره :)
در اخر میفهمید که در واقع، گیاهان با دادن اکسیژن روزانه به ما، در حال کشت و پرورش ما هستن تا در نهایت بدن همهی ما تجزیه بشه و بتونن مارو مصرف کنن.
↯
http://eitaa.com/bestrong_s
تو زندگی ی مرحله ای هست که فقط میشینی و نگا میکنی، نه می خندی ، نه گریه میکنی، نه عصبانی میشی، خنثیِ خنثی، به گذشتت فک میکنی، به تموم چیزایی که برات مهم بودن و حالا بهشون حسی نداری، به آیندت فک میکنی، که چقدر مبهمه، چقدر ترسناکه، چقدر همه چی پوچ و بی معنیه.
:|
eitaa.com/bestrong_s
از اینکه تا میام خوشحال باشم و حس خوبی داشته باشم، یه اتفاقی میافته یا یه حقیقتی رو می شنوم یا یک چیزی یادم میاد که دوباره غمگینم میکنه و دوباره پرتابم میکنه ته اون چاهی که بودم متنفرم...
:|
eitaa.com/bestrong_s
جا داره یادی کنیم از شعر علیرضا قربانی
اونجا که میگه:
چه حسرتیست بر دلم
که از تمامِ بودنت
نبودنت به من رسیده...
:|
eitaa.com/bestrong_s