eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی وسط تایپ کردن به خودم میگم خب که چی؟ بعد پیامم رو پاک میکنم.
من اگه نباشم
کی واسه همیشه
تورو میپرسته ؟
کی برات میمیره؟
کی نمیشه خسته؟
کی تورو میزاره
روی دوتا چشماش ؟
کاش میتونستم دوست داشتنمو بریزم داخل یک ظرف تا بفهمی که چقدر دوستت دارم:) http://eitaa.com/bestrong_s
مگر می‌شود تو را داشت تورا دید، با تو حرف زد و بهشت را روی زمین احساس نکرد!؟ بخدا بهشت همین‌جاست همین نقطه‌ای که من هستم همین‌جا که تو میخندی .. :] eitaa.com/bestrong_s
یه چیزی بهم بگو تا بفهمم قلبم سره جاشه :) eitaa.com/bestrong_s