کاش میتونستم دوست داشتنمو بریزم داخل یک ظرف تا بفهمی که چقدر دوستت دارم:)
http://eitaa.com/bestrong_s
مگر میشود تو را داشت
تورا دید، با تو حرف زد
و بهشت را روی زمین احساس نکرد!؟
بخدا بهشت همینجاست
همین نقطهای که من هستم
همینجا که تو میخندی ..
:]
eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش میتونستم دوست داشتنمو بریزم داخل یک ظرف تا بفهمی که چقدر دوستت دارم:) http://eitaa.com/bestrong_
پس یه ظرف گنده دارمم از دوست داشتنت:)