تو چنان با منی که هر شب و روز
یاد ِ من نیست، "نیستی" با من...
↯
http://eitaa.com/bestrong_s
خنده هاتو وقتی در میارم اداتو . .
اینکه میدونی همیشه دارم هواتو
اون جایی که نگه داشتم تو قلبم برا تو
به دنیا نمیدمش ...
:]
eitaa.com/bestrong_s
اگر هزاران نفر دوستت داشتند من یکی از آنها بودم، اگر یک نفر دوستت داشت من او بودم،
و اگر هیچکس دوستت نداشت من مردهام.
:]
eitaa.com/bestrong_s
هرگاه غمی روی دلم نشست
آسودهتر قلم در دست گرفتم تا بنویسم.
انگار خیالِ آدم، کلماتِ شگفتانگیزی دارد که تنها هنگامِ اندوه از درونِ ذهن تراوش پیدا میکند. حتی کنارِ هم قرار گرفتنِ جملات، در وقتِ سختیها زیباتر است. این از عجایب خلقتِ آدمیست که دلتنگیها و دلواپسیها و دلمشغولیها از او یک شاعرِ مجنون میسازند و دیوانها و غزلها و مرثیهها خلق میکنند. چنین غمی که حاصلش نوشتن است قابل احترام و تعظیم است...
:]
eitaa.com/bestrong_s