اگر هزاران نفر دوستت داشتند من یکی از آنها بودم، اگر یک نفر دوستت داشت من او بودم،
و اگر هیچکس دوستت نداشت من مردهام.
:]
eitaa.com/bestrong_s
هرگاه غمی روی دلم نشست
آسودهتر قلم در دست گرفتم تا بنویسم.
انگار خیالِ آدم، کلماتِ شگفتانگیزی دارد که تنها هنگامِ اندوه از درونِ ذهن تراوش پیدا میکند. حتی کنارِ هم قرار گرفتنِ جملات، در وقتِ سختیها زیباتر است. این از عجایب خلقتِ آدمیست که دلتنگیها و دلواپسیها و دلمشغولیها از او یک شاعرِ مجنون میسازند و دیوانها و غزلها و مرثیهها خلق میکنند. چنین غمی که حاصلش نوشتن است قابل احترام و تعظیم است...
:]
eitaa.com/bestrong_s