هرگاه غمی روی دلم نشست
آسودهتر قلم در دست گرفتم تا بنویسم.
انگار خیالِ آدم، کلماتِ شگفتانگیزی دارد که تنها هنگامِ اندوه از درونِ ذهن تراوش پیدا میکند. حتی کنارِ هم قرار گرفتنِ جملات، در وقتِ سختیها زیباتر است. این از عجایب خلقتِ آدمیست که دلتنگیها و دلواپسیها و دلمشغولیها از او یک شاعرِ مجنون میسازند و دیوانها و غزلها و مرثیهها خلق میکنند. چنین غمی که حاصلش نوشتن است قابل احترام و تعظیم است...
:]
eitaa.com/bestrong_s
حرف زدن و شنیدن رو که همه بلدن،
من میخواستم ما سکوتِ همدیگه رو بشنویم،
«سکوت کنم، شنیدن و فهمیدنش رو بلدی؟»
♬
eitaa.com/bestrong_s