eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
‌هرگاه غمی روی دلم نشست آسوده‌تر قلم در دست گرفتم تا بنویسم. انگار خیالِ آدم، کلماتِ شگفت‌انگیزی دارد که تنها هنگامِ اندوه از درونِ ذهن تراوش پیدا می‌کند. حتی کنارِ هم قرار گرفتنِ جملات، در وقتِ سختی‌ها زیباتر است. این از عجایب خلقتِ آدمی‌ست که دلتنگی‌ها و دلواپسی‌ها و دل‌مشغولی‌ها از او یک شاعرِ مجنون می‌سازند و دیوان‌ها و غزل‌ها و مرثیه‌ها خلق می‌کنند. چنین غمی که حاصلش نوشتن‌ است قابل احترام و تعظیم است... :] eitaa.com/bestrong_s
-که لحظه به لحظه تورا عزیزتر میدارم-
۱۵۰۰
این یعنی منو تو ادامه داریم :)
نمیتوانم حرف بزنم ک اگر حرف بزنم در اشک هایم غرق خواهد شد ♬ eitaa.com/bestrong_s
حرف زدن‌ و شنیدن رو که همه بلدن، من می‌خواستم ما سکوتِ همدیگه رو بشنویم، «سکوت کنم، شنیدن و فهمیدنش رو بلدی؟» ♬ eitaa.com/bestrong_s
-چشمات می‌ارزه به دردسر-
از اینجا تا همان جایی که هستی دوستت دارم . ♬ eitaa.com/bestrong_s
ماندنی باشد خودش راهی مهیا میکند! ♬ eitaa.com/bestrong_s
بغل کردن یه روش بی صدا واسه گفتن اینه که تو برام مهمی ♬ eitaa.com/bestrong_s
كاش آدما يكم جرئت داشتن ، گوشی رو برمیداشتن زنگ میزدن و میگفتن : ببین دلم واست تنگ شده، واسه هیچ چیز دیگه ای هم زنگ نزدم ↯ http://eitaa.com/bestrong_s