حرف زدن و شنیدن رو که همه بلدن،
من میخواستم ما سکوتِ همدیگه رو بشنویم،
«سکوت کنم، شنیدن و فهمیدنش رو بلدی؟»
♬
eitaa.com/bestrong_s
كاش آدما يكم جرئت داشتن ،
گوشی رو برمیداشتن زنگ میزدن و میگفتن :
ببین دلم واست تنگ شده،
واسه هیچ چیز دیگه ای هم زنگ نزدم
↯
http://eitaa.com/bestrong_s