eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
شکلات تلخ
روانشناسا کارشون امید دادن به دیگرانه حتی به غلط و این یک حقیقت تلخه
ولی روانشناسا کارشونو بلدن ادمان ک بلد نیستن کجا دخالت کنن😶 موافقی؟
نظر شما کاملاً محترمه ، اما مهم نیست ♬ eitaa.com/bestrong_s
- دیشب تو خیابون یه موتوری درحالی ك داشت گریه میکرد ، داد میزد وُ می‌گفت : < تو نباید اینجوری ولم میکردی ، من خونِ جیگر خوردم سرِ موندنِ تو> ♬ eitaa.com/bestrong_s
گاهی آنچنان مزخرف میشوم که برای دیگران قابل درک نیستم، حتی عزیزترین کسم را از خودم میرانم، اما در آن لحظه در دلم آرزو دارم بگویند میدانم دست خودت نیست، درکت میکنم:)
چه‌ زیبا می‌شود گاهی، به‌ شخصی‌ مبتلا گشتن ؛ برای‌ یک‌‌ نفر ماندن ، برای‌ یک‌ نفر‌ مردن...
شازده کوچولو پرسید: دوست داشتنتو میخوای ببری تو گور باهاش چیکار کنی که ابرازش نمیکنی؟! روباه گفت: من دیگه دوست داشتن ندارم ؛ همه دوست داشتنامو دادم به یکی ولی اون گمشون کرد؛ حالا هم هر جا دنبالشون میگردم پیداشون نمی‌کنم :| eitaa.com/bestrong_s
گاهی دوست داشتن ها از جنس زجره، هم دوسش داری هم آرامشتو ازت گرفته و نمیدونی باید تا کجا پیش بری. :| eitaa.com/bestrong_s
من کسی بودم که شکستن کنار تورو ترجیح میدادم به ساختن کنار یکی دیگه! کسی که حاضر شد منتظرت بمونه! منتظر بمونه مهربون شی... منتظر  بمونه خودت رو پیدا کنی... منتظر بمونه معنی عشق رو بفهمی... ولی تو هر دفعه خاستم درستت کنم منو تخریب کردی! اینقدر تخریب که؛ چیزی دیگه ازم نمونده... :| eitaa.com/bestrong_s
تو اینقدر خوشگلی که نمیتونم توصیفت کنم ولی: تو دلیل آرامش روح و روانمی تو دلیل نفس کشیدنی تو دلیل لبخند رو لبامی تو دلیل خل چل بودنمی تو دلیل زندگی شاد و رنگارنگمی تو دلیل زندگی کردن منی...
میشه قدر خودتو بدونی؟ اگه کسی بهم بگه دلیل لبخندت چیه میگم: تو اگه کسی بهم بگه دلیلت واسه زندگی چیه میگم: تو اگه کسی بهم بگه برای کی تلاش میکنی میگم: تو شاید خودت ندونی اما خیلی وقتا تنها دلیل اینکه صبح چشامو باز کردم تو بودی ، پس میشه قدر خودتو بدونی؟
:)
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s