eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی یه زخم‌هایی هست بدتر از مرگه... ↯ http://eitaa.com/bestrong_s
دارم تکه تکه میشوم از دلتنگی ولی با این حال، هر تکه ام فقط تو را دوست دارد .. :] eitaa.com/bestrong_s
از فال های حافظ خسته ام ای شهریار آمدی جانم به قربانت نمی آید چرااا؟😅 ↯ http://eitaa.com/bestrong_s
کی گفته فرشته ها رو نمیشه دید؟ در حالی که من یه دونه فرشته دارمکه از فرشته های خدا هم هم خوشگلتره ... :] eitaa.com/bestrong_s
+ چقدر دوسم داری؟ - حاضرم هزاربار بمیرم که غمگین نبینمت .
‌درد یعنی شعر گویم بهر دلتنگی تو؛ تو ندانی و بخوانی بهر دلتنگی او..! ↯ http://eitaa.com/bestrong_s
گاهی اوقات انقدر دوسِت دارم که شدت دوست داشتنِت از دستم در میره و حس میکنم این تعادل نداشتن اصلا خوب نیست! این دوست داشتن مریض گونه‌ست که در واقع من مریضتم و خوده تو داروی مریضیم... :] eitaa.com/bestrong_s
زیبایی‌در‌جنگ‌نیست درمقاومت‌است
از اطمینان‌ها بگو ، از انتظار وقوع احتمال‌ها خستم .
Shadmehr Aghili~گیتار موزیکShadmehr Aghili - Khabe Khosh [128].mp3
زمان: حجم: 3.6M
تموم زندگیمو فقط با ی اشاره بهت میبخشم این کارا برام کاری نداره.. @Talkh_a
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
چگونه ضربان قلبم را برای تو بفرستم، تا باور کنی من فراموش کردنت را بلد نیستم... ↯ http://eitaa.com/bestrong_s