هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چگونه ضربان قلبم را برای تو بفرستم،
تا باور کنی من فراموش کردنت را بلد نیستم...
↯
http://eitaa.com/bestrong_s
من از همین فاصله از همین دور
عاشقت میمانم
و تو تا میتوانی از تمامی جمع های بی من لذت ببر
:|
eitaa.com/bestrong_s
کاش میدونستم بزرگ شدن این شکلیه
و آرزو نمیکردم که بزرگ بشم
:|
eitaa.com/bestrong_s
یکی از دلیلایی که یه آدمی رو وسط راه نباید ول کنی بری اینه که اون آدم بخاطر تو این راه رو اومده و اگر تو ولش کنی تو اون راه ، گم میشه
من واقعا گم شدم بیا و دستامو بگیر
:|
eitaa.com/bestrong_s
من دلم میخاد برگرده
اصلا بشینیم تا صبح باهم دعوا کنیم
اصلا همیشه اعصابمو خورد کنه
اصلا همیشه دلمو بشکنه
اصلا همیشه اشکمو در بیاره
فقط برگرده ، من دلم برای اون موقع تنگ شده ، فقط برگرده دوباره اون حال خوب رو داشته باشم
من دلتنگم ، دلتنگی آدمو احمق میکنه
:|
eitaa.com/bestrong_s
هیچ وقت برای بودن دیگری تلاش نکن اون اگه تو سرنوشت تو باشه کنارت میمونه؛
نخیر اینجوری نیس اصلا
:|
eitaa.com/bestrong_s
بعضی از آهنگها یه جوری با روح روانت بازی میکنن که بعد از شنیدنشون نه میشه دیگه گوشش داد نه گوشش نکرد؛
:|
eitaa.com/bestrong_s