وقتی به این فکر میکنم که دلم برات تنگ شده خودمو سرزنش میکنم...بار ها به خودم و قلبم لعنت میفرستم که چرا هنوز دلم برات تنگ میشه
:|
eitaa.com/bestrong_s
شازده کوچولو پرسید:
چرا خاطرات خیلی بی رحمن؟
روباه گفت:
چون دستتو میگیرن و میبرن به روزایی که هیچوقت بر نمیگردن.
:|
eitaa.com/bestrong_s
انتقام؟!
احساس من که کشته شد، چی بگیرم ازت که تاوانش باشه ؟
:|
eitaa.com/bestrong_s
همیشه بدترین ضربه هارو ازطرف کسی میخوری که حتی فکرشم به مغزت خطور نمیکرد
:|
eitaa.com/bestrong_s
کاش میشد برگردم به روزایی که تازه باهات آشنا شده بودم مطمئنم بازم عاشقت میشدم ولی... هرگز بهت نمیگفتم حسمو چون قلبمو نابود کردی، حسمو، غرورم و خورد کردی، تنهام کردی، اومدی به لجن کشیدی زندگیمو بعد تنهام گذاشتی.
:|
eitaa.com/bestrong_s