همیشه بدترین ضربه هارو ازطرف کسی میخوری که حتی فکرشم به مغزت خطور نمیکرد
:|
eitaa.com/bestrong_s
کاش میشد برگردم به روزایی که تازه باهات آشنا شده بودم مطمئنم بازم عاشقت میشدم ولی... هرگز بهت نمیگفتم حسمو چون قلبمو نابود کردی، حسمو، غرورم و خورد کردی، تنهام کردی، اومدی به لجن کشیدی زندگیمو بعد تنهام گذاشتی.
:|
eitaa.com/bestrong_s
ولی حتی گفتن یه اسمم میتونه مارو برای یه مدت طولانی به یه دنیای دیگه ببره
:|
eitaa.com/bestrong_s
متنفرم از تایمی که الکی دنبال بهونم
فقط بخاطر اینکه نمیدونم چرا حالم بده و کسیم نیس ک بفهمه