ولی من هرچقدر میشینم پیش خودم فکر نمیکنم
میبینم این زندگی ای نبود که آرزوشو داشتیم
این بزرگی ای نبود که همه شوق زودتر رسیدن شو داشتن
بچه که بودیم تو خنده و آرامش غرق بودیم
فکر نمیکردیم بزرگ که بشیم برای یه لحظه خنده و آرامش باید زجرکش بشیم
هرجور حساب میکنم میبینم ما گناهی نداشتیم ما فقط یه زندگی آروم میخواستیم
:|
eitaa.com/bestrong_s
اما دلتنگی اشتباه بد دردیه
عین چی دل تنگشی ولی یادت میوفته نباید دلتنگش بشی...!!!
:|
eitaa.com/bestrong_s
یهشبایی تو زندگیِ آدمیزاد هست که بعد از ساعتها فکر و خیال، به خودش میاد و میبینه روحش، از اعماق وجود داره گریه میکنه، ولی از چشماش هیچ اشکی نمیاد..
:|
eitaa.com/bestrong_s
بذارید یه حقیقتی رو براتون روشن کنم. مقصد وجود نداره و همش مسیره.
↯
http://eitaa.com/bestrong_s