یهشبایی تو زندگیِ آدمیزاد هست که بعد از ساعتها فکر و خیال، به خودش میاد و میبینه روحش، از اعماق وجود داره گریه میکنه، ولی از چشماش هیچ اشکی نمیاد..
:|
eitaa.com/bestrong_s
بذارید یه حقیقتی رو براتون روشن کنم. مقصد وجود نداره و همش مسیره.
↯
http://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی هروز به شدت مشغول اثبات اینه که:
"تازه کجاشو دیدی، اینکه چیزی نیست"
:|
eitaa.com/bestrong_s
شاید تنها چیزی که باعث بشه ی روزی ببخشمت این باشه که به گوشم برسه:
"بخاطر اینکه انقدر منو اذیت کردی،خودتو هیچوقت نمیبخشی"
اونوقت شاید شاید یه روزی بخشیدمت...
:|
eitaa.com/bestrong_s