تو انتخابات شرکت کنید . .
بدون استثنا وصیت نامه هر
شهیدی رو که دیدم نوشته بودن
اطاعت از امر رهبری. میفهمم
شرایط سخته ناراضی هستید دلتون
نمیخواد شرکت کنید ولی آیت الله
حائری میفرمان رای دادن در زمان
سختی اجر بیشتری دارد . .
شکلات تلخ
تو انتخابات شرکت کنید . . بدون استثنا وصیت نامه هر شهیدی رو که دیدم نوشته بودن اطاعت از امر رهبری
اگر تمام عالم هم بگن
نیا پای صندوق رأی ...
من برای لبخند تو
برای زمین نموندن حرفت
جونمم میدم
-رأیدادنکهچیزینیست
ای که در خاطر تو خاطرهای نیست ز ِما
خاطرت در دل ِدیوانه ، عزیز است هنوز !
↯
http://eitaa.com/bestrong_s
قحطی عشق و غزل آمده است در جانم
جمعه شد باز دلم حال و هوایت دارد. ..
↯
http://eitaa.com/bestrong_s
دیگه نمیشه با اون ادمایی که میرن و برمیگردن مثل قبل باشی
میدونیچرا؟!
چون موقع رفتنشون یه جوری این قلبتو مثل ته مونده سیگار زیر پاهاشون له میکنن که وقتی برمیگردن میخوان جمعش کننن نمیشه اون قلب خاک شده له شده پودر شده دیگه اون قلب برات مرده زنده نمیشه
:|
eitaa.com/bestrong_s
خیلی سخته یکیو دوسش داشته باشی ولی بهش بگی برو دیگه نمیخوامت
:|
eitaa.com/bestrong_s
از همونجا که عقل گفت نمیشه..
دل گفت نمیشه نداریم..
همونجا بیچاره شدیم..!
:|
eitaa.com/bestrong_s