انگشت به دهان مانده ام از قاعده عشق
ما یار ندیده تب معشوق کشیدیم
♬
eitaa.com/bestrong_s
آدما یه جاهایی بهتون نیاز دارن
هرچقدرم فکر کردی بودنت باعث ضررشه
ولی باش
♬
eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعدا؟ بعدا دیگه پروانه های توی دلم مردن ♬ eitaa.com/bestrong_s
بعدا؟
بعدا دیگه اون آدم قبلی نیستم
♬
eitaa.com/bestrong_s
نوشته بود: “من تیکه های شکسته شدهی قلبی رو به هم چسبوندم که من نشکسته بودمش و بعد صاحب همون قلب، قلب خودمو شکوند” و من عمیقا این جمله رو درک میکنم.
:|
eitaa.com/bestrong_s
زندگی مثله سیگار میمونه
روشن که شد بکشی یا نکشی
تا تهش میسوزه
:|
eitaa.com/bestrong_s
از لحاظ روحی نیاز دارم . .
ك یه بغل امن و طولانی در خلوتترین جایِ ممکن داشته باشم .
هر آدمی به یکی احتیاج داره که حواسش باشه شب رو ناراحت نخوابه ، درست مثلِ احتیاجِ من به تو .