"مامانم بهم گفت:
عاشقِ یکی شو که بتونه تو اوجِ عصبانیت بخندونتت."
و این یکی از بهترین نصیحتهایی بود که تو عمرم شنیدم.
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
eitaa.com/bestrong_s
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین :)
إِنّ حُبّنَا لَتُسَاقِطُ الذّنُوبَ كَمَا تُسَاقِطُ الرّيحُ الْوَرَقَ».
«محبّت ما اهل بيت سبب ريزش گناهان است، چنانكه باد، برگ درختان را میریزد».
_امام حسین ؏
حقیقتَش
باید اعتراف کنم،
وقتی دلتنگت میشوم
چشمانم را میبندم
راه نفسم را آزاد میکنم
و تا میتوانم خیالت را نفس میکشم...