eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
چرانمیشه‌پیش‌توهمون‌ادم‌همیشگی‌باشم‌ک‌همه‌میشناسن؟
چرانمیشه‌پیش‌توسرموبالابگیرموباحرفام‌برنجونمت؟
چراوقتی‌پای‌تومیادوسط...
اصن‌چراتااسم‌تومیاددست‌وپاموگم‌میکنم‌سرفه‌ام‌میگیره؟
همچو شاهی که شبی کشورش آشوب شده شیوه‌ی شورش ِچشمان ِتو شیدایم کرد ..
زخم اگر صدا داشت تَنم ، سرودِ بلندی می‌شد .
تاحالا شده به پی‌وی یکی زل بزنی درحالی که نه غرورت میزاره پی‌ام بدی نه امیدی داری که اون پی ام بده؟!
نظر‌ از‌ تو‌ بر‌نگیرم‌، همه‌ عمر‌ تا‌ بمیرم..!
بزور ک نمیشه برا یکی مهم بود
شور و ذوقِ قلبم را، به هنگاهم شنیدن صدایت دیده ای؟!
باشه ولی ب من در مورد خـودت دروغ نگو چون بلدتم کامل
شاید خیلی بهتر از من باشه تو اون شهر خیلے زیباتر از من، خیلے مهربون تر از من ولے هیچ جاے دنیا هیچ ڪسے اندازه‌ے من وقتے غم دارے بغض نمی‌ڪنہ هیچ ڪس با فڪر نبودن تو اشڪاش سرازیر نمیشہ هیچ ڪس مثل من نگرانِ دیر شدن تایم غذات نمیشہ هیچ ڪس غصہ نمی‌خورہ ڪہ چرا ڪم می‌خوابے هیچ ڪس وقتے دورش شلوغہ شماره‌ے تو رو نمی‌گیرہ. هیچڪس توے "بداخلاق اخمو" رو مثل من دوست ندارہ