دوست دارم با تمام احساسم
دوست دارم
به اندازهی دلتنگی های عاشقانه ام
دوست دارم
عمیق تر از بی قراری هایم
نیاز دارم برم کنسرت علی یاسینی
بگه حیف تو، حیف عشق ما..
بعد میکروفن رو بگیره سمت جمعیت از ته دلم بگم.. "شدی دوست داشتنی ترین اشتبام"