دلم تنگ شده برات ؛
اونقدر که نمیتونم رو هیچی تمرکز کنم.
اونقدر نمیتونم یه ثانیه هم بهت فکر نکنم.
اونقدر که تموم تنم از دلتنگیت درد میکنه.
اونقدر که مدام بیقرار و پریشونم و هیچی جز تو رو نمیبینم.
دلم تنگ شده برات خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنی.
دلم تنگ شده برات ؛ بیشتر از هر وقت دیگه ای و شدیدا نیاز به بغلت برای آروم شدن دارم ...
من همیشه بودم
حتى وقتی بریده بودم
دلخور بودم
حتى وقتی حالشو نداشتم
من همیشه بودم
من دلم نیومد بیپناهیِ آدما رو پناه نباشم
دلم نیومد یهو بِبُرم برم
دلم نیومد یهو رها کنم
من همیشه بودم
همیشه بودم واسه اونایی ک الان نیستن...
تو خونهی منی ؛ پس هرچقدرم ازت دورشم
بازم به خودت برمیگردم ، چون درست وقتیکه
فکر میکردم به این دنیا و آدماش تعلقی ندارم
تو بودی که به حریم قلبم نزدیک شدی ؛
وقتی فکر میکردم آخرین نفرِ هر آدمم بهم
عشق دادیُ گفتی دنیای تو منم ؛ شک ندارم
روحِ منو تو بهم گره خورده پس بذار زمونه
هرچقدر میخواد کشش بده ؛ قلب من تا همیشه
برای آدم اَمنِش میمونه بهت قول میدم :)
داشتنِ بعضی آدمها دلیلی برای
ادامه زندگیِ ، مثلِ تو..، داشتنِ تو
یعنی امید ، یعنی تولدِ دوباره ، یعنی
دلخوشی ، حال خوب ، زندگیِ دوباره...
دلم میگیره وقتی به این فکر میکنم که
اگه نزدیکم بودی چقد همهچی بهتر بود
یکی بود که با خیال راحت میتونستم
باهاش بخندمُ وقت غمگین بودنم مثل
یهمرهم میشدی تو زندگیم..