eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
کردم از دینُ دلُ هوشُ خرد قطع نظر من همان روزی که دیدم "چشم ِ عیار ِتو را"
دلوین به کردی یعنی: رباینده ی دل و جان
یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن چشم‌ها بیشتر از حنجره‌ها می‌فهمند .
تو خونه‌ی منی ؛ پس هرچقدرم ازت دورشم بازم به خودت برمیگردم ، چون درست وقتی‌که فکر می‌کردم به این دنیا و آدماش تعلقی ندارم تو بودی که به حریم قلبم نزدیک شدی ؛ وقتی فکر می‌کردم آخرین نفرِ هر آدمم بهم عشق دادیُ گفتی دنیای تو منم ؛ شک ندارم روحِ من‌و تو بهم گره خورده پس بذار زمونه هرچقدر میخواد کشش بده ؛ قلب من تا همیشه برای آدم اَمنِش میمونه بهت قول میدم :)
داشتنِ بعضی آدم‌ها دلیلی برای ادامه زندگیِ ، مثلِ تو..، داشتنِ تو یعنی امید ، یعنی تولدِ دوباره ، یعنی دل‌خوشی ، حال خوب ، زندگیِ دوباره...
و ماه انعکاسی از زیبایی توست...
دلم می‌گیره وقتی به این فکر میکنم که اگه نزدیکم بودی چقد همه‌چی بهتر بود یکی بود که با خیال راحت می‌تونستم باهاش بخندمُ وقت غمگین بودنم مثل یه‌مرهم می‌شدی تو زندگیم..
دلم میخواد همه لحظه‌هامُ کنارِ تو بگذرونم .
برخی شب‌اند، باقی ستاره‌اند، و تو ماه !
عزیزِقلبم هرچه بینمان اتفاق افتاد این را فراموش نکن که احساس من به تو حقیقی ترین اتفاق زندگی‌م بود.
روزها با فکر او دیوانه‌ام، شب بیشتر.