حسمیکنمدلتونازسنگساختهشدههیچتلاشی
برایآدمایدورتوننمیکنید
اوکی،اونادمشایدفقطیهاشتباهکرده
چطوریبایهحرکتاشتباهتموماتفاقاتقشنگی
کهباهمداشتیدویادتونمیره؟!
چراانقدذاتتونخرابه؟!
چراانقدمغرورید؟!
بعداینکهبریدشایداولشبرایطرفمقابلتون
سختباشه
بعدبهمرورزمانعادیمیشه
وحتیاونفردیکهدوستوندارههمنمیتونه
مثلقبلنسبتبهتونعلاقهداشتهباشه
فکرش رو بکن ما همه تهش میمیریم و تو تو همین دو روزی که زنده بودیم چقدر من رو ناراحت کردی.