eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ما باید یاد بگیریم آدما همیشه وقت مارو ندارن
هر کس لازم باشد میماند تقلا چرا؟!
موج را آغوشِ سنگ آرام میسازد،بمان
‏اتفاقِ خوب، وقتی خوبه که به وقتش بیفته، وگرنه فقط یه اتفاقه
از همه باز آمدیم و با تو نشستیم
گاهی چقدر دلم برایت تنگ می شود می دانی!؟ می گویم گاهی اما این گاهی‌ها عجیب بوی همیشه می دهند.
𝗨 ' 𝗥 𝗘 ᴡʜᴏᴍ ɪ sᴛɪʟʟ ᴡʀɪᴛᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ
مثل ‌ِیک تابلوی نیمۀ نفرین شده ای ، دست ‌ِهر کس که به سوی تو بیاید قلم است .
لعل است یا لبانت ؟ قند است یا دهانت ؟ تا در برت نگیرم ، نیکم یقین نباشد .
خوشحالم چون هنوز نفهمیدین چرا چای رو یخ میخورم😅
خیلی تلاش کردم اما نشد ولی یه درس خیلی مهم گرفتم اینکه شخصیت اصلی داستان زندگی خودت باش :)
خب اخرین روز پایانی'1402'هم رسید. امسال خوبی داشت، بدی داشت، لبخندُ‌ بغضُ احساسم داشت،آشنایی داشت، جدایی هم داشت. '1402'برامون بغض و درد بود اما ما تا تونستیم سرپا وایستادیم. بعضی از آشناهایی که میشناختیم تبدیل شدن به غریبه هایی که نمیشناسیم. _خب حالا که کمتر از یک روز دیگه قراره یه سالِ جدید رو شروع کنیم! براتون آرزو میکنم'1403' یکی از بهترین سال های زندگیتون باشه، به آرزوهای رنگارنگتون برسید و همیشه لبخند رو لبای قشنگتون باشه:) همیشه بعد از یه اتفاق بد، یه اتفاق خوب تو راهه، اومم ب هرحال شنیدیم ک میگن"هر تیره شبی را سحری هست"نه؟! امیدوارم سالِ دیگه همچین روزی هممون بگیم'1403' بهترین اتفاق های ممکن رخ داد بهترینا برای شماا... ـ از طرف:ساجده ¹⁴⁰²'¹²'²⁹