eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
‏اتفاقِ خوب، وقتی خوبه که به وقتش بیفته، وگرنه فقط یه اتفاقه
از همه باز آمدیم و با تو نشستیم
گاهی چقدر دلم برایت تنگ می شود می دانی!؟ می گویم گاهی اما این گاهی‌ها عجیب بوی همیشه می دهند.
𝗨 ' 𝗥 𝗘 ᴡʜᴏᴍ ɪ sᴛɪʟʟ ᴡʀɪᴛᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ
مثل ‌ِیک تابلوی نیمۀ نفرین شده ای ، دست ‌ِهر کس که به سوی تو بیاید قلم است .
لعل است یا لبانت ؟ قند است یا دهانت ؟ تا در برت نگیرم ، نیکم یقین نباشد .
خوشحالم چون هنوز نفهمیدین چرا چای رو یخ میخورم😅
خیلی تلاش کردم اما نشد ولی یه درس خیلی مهم گرفتم اینکه شخصیت اصلی داستان زندگی خودت باش :)
خب اخرین روز پایانی'1402'هم رسید. امسال خوبی داشت، بدی داشت، لبخندُ‌ بغضُ احساسم داشت،آشنایی داشت، جدایی هم داشت. '1402'برامون بغض و درد بود اما ما تا تونستیم سرپا وایستادیم. بعضی از آشناهایی که میشناختیم تبدیل شدن به غریبه هایی که نمیشناسیم. _خب حالا که کمتر از یک روز دیگه قراره یه سالِ جدید رو شروع کنیم! براتون آرزو میکنم'1403' یکی از بهترین سال های زندگیتون باشه، به آرزوهای رنگارنگتون برسید و همیشه لبخند رو لبای قشنگتون باشه:) همیشه بعد از یه اتفاق بد، یه اتفاق خوب تو راهه، اومم ب هرحال شنیدیم ک میگن"هر تیره شبی را سحری هست"نه؟! امیدوارم سالِ دیگه همچین روزی هممون بگیم'1403' بهترین اتفاق های ممکن رخ داد بهترینا برای شماا... ـ از طرف:ساجده ¹⁴⁰²'¹²'²⁹
اندوه بزرگی‌ست، زمانی که نباشی.
اگه بیشتر از یه دفعه به یه موضوعی اشاره میکنم، یعنی داره اذیتم میکنه.