eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه سال گذشته حرف بدی زدم یا کار اشتباهی کردم. خواستم بدونید از سال جدید هم برنامه همینه. ها بابااا فکر کردید کنکله؟!
و این تایم تو سال جدید...
دوستان یک ساعت و چهار دقیقه پیش پارسال بود😅
ولی ترکیب شب عید و بارون :)
سال 1403، سال خوبیه. این رو میشه از لحظه تحویلش فهمید. از اینکه همزمان با طلوع خورشیده. سال جدید میخواد بگه صبح میشه بالاخره. هر شبی بالاخره صبح میشه و غم دل‌هامون از بین میره.
گفت:تو خیلی زودرنجی
گفتم:آدما از کسایی ک دوستشون دارن بیشتر می‌رنجن وگرنه بقیه که مهم نیستن
روز¹
میگن لحظاتِ نزدیکِ تحویلِ سال مشغولِ هر کاری باشی، تا آخرِ سال با اون کار و اون احوال درگیری؛ پس لبخند بزن و بگو سیـــــب که ازت عکسِ دل‌انگیز بگیرم عزیزِ جون. عیدتون مبارك.
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ _خدایا به امید خودت..
یک سلام قشنگ تقدیم به کسی که نامش در بهار من یادش در اندیشه من محبتش در قلب من و دیدارش آرزوی من است عیدت مبارک عزیز من
تو بیایی بهار می آید ...