سال 1403، سال خوبیه.
این رو میشه از لحظه تحویلش فهمید. از اینکه همزمان با طلوع خورشیده. سال جدید میخواد بگه صبح میشه بالاخره. هر شبی بالاخره صبح میشه و غم دلهامون از بین میره.
میگن لحظاتِ نزدیکِ تحویلِ سال مشغولِ هر کاری باشی، تا آخرِ سال با اون کار و اون احوال درگیری؛ پس لبخند بزن و بگو سیـــــب که ازت عکسِ دلانگیز بگیرم عزیزِ جون.
عیدتون مبارك.
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
_خدایا به امید خودت..
یک سلام قشنگ تقدیم به کسی که
نامش در بهار من
یادش در اندیشه من
محبتش در قلب من
و دیدارش آرزوی من است
عیدت مبارک عزیز من