اکثر جوونا با حس و حال خوب آشنایی ندارن یا نمیدونن آدم درستو حسابی چه شکلیه و این ادمو باید بذارن لب کوزشون آبشو بخورن. نمیدونن اگه کسی اونو واسه زندگیش بخواد، ارزششو با روابط سطحی نمیاره پایین.
نمیدونم چجوری بگم اما اگه یه آدم درست سرراهتون قرار بگیره و شأن و ارزشتونو حفظ کنه، روحتون خوشگل تر میشه، زندگیتون معنی دار میشه، کمتر هیجانی عمل میکنید، کنارش بزرگ میشید، پشتوانه دارید، با انگیزه و هدف کار میکنید، با ارادهتر تصمیم میگیرید، نمیذاره جا بزنید و...
زبونم مو در آورد انقدر گفتم ارزش، ارزش، ارزشتون رو حفظ کنید. لیاقتتونو به یاد بیارید. با ادما و روابط زودگذر خودتونو حروم نکنید.
درسته تنهایی خیلی لغزندهست، ولی اگه باصبر و حوصله از راه درستش مسیر رو طی کنی و به انتهاش برسی به چیزی که لیاقتته دست پیدا میکنی، اما نه.. اگه بخوای زرنگ بازی دربیاری و میونبٌر بزنی و بزنی تو دل جادخاکیای که پر از سنگ و کلوخه، درسته زودتر میرسی، ولی لاستیکهای ماشینت داغون میشه و تهشم با یه بدنهی آسیبدیده به چیزی که در حد لیاقتت نیست، دست پیدامیکنی.
همیشه ذرهای صداقت پشتِ “شوخی کردم” هست
همیشه ذرهای دانایی پشتِ “نمیدونم” هست
همیشه ذرهای درد پشتِ “من خوبم” هست
همیشه ذرهای اهمیت پشتِ “مهم نیست” هست.
فراموش شدنی نیستند
کسانی که در سختی ها کنارمان بودند
کسانی که در سختی ها رهایمان کردند
کسانی که در سختی ها گرفتارمان کردند