میگن اگر شب قدر حق الناس
بر گردنت باشه صدات به عرش
اعلاء نمیرسه حلال کنید اگر خواسته
یا نخواسته باعث رنجیدن تون شدم .
التماس دعا
شکلات تلخ
میگن اگر شب قدر حق الناس بر گردنت باشه صدات به عرش اعلاء نمیرسه حلال کنید اگر خواسته یا نخواسته با
میگن اسم کسایی که سال دیگه نیستن
امشب خط میخوره..
شاید اسم منم خط خورد .
خلاصه حلال کنید..
شب "قدر تونو
قدر بدونین
به کم راضی نشو امشب دوست من
زیاد بخوا، خوب بخوا
رشدِ بینهایت
عشق
حال خوب
آرامش
و..
بخوا
چه کیفی دارد
کسی باشد
که وقتی نام کوچکت را
از ته دل صدا می زند
لبخندی رویِ لبانت نقش ببندد
و تو آرام بگویی جانم
به گمانم اینطور که باشد
تو حتی عاشق نامت می شوی
که از طرز صدا کردنش بفهمی
اسمت که هیچ
حتی وجودت
مالکیتش به اشتراک گذاشته شده
بینِ تو و اوی زندگی ات
چه لذتی دارد صدایی مدام
نامت را تکرار کند و
تا تو جانم بگویی
بگوید امان از حواس پرتی
یادم رفت چه می خواستم بگویم
دوباره نامت را تکرار کند
و تو بدانی اینبار هم به شوق
شنیدن جانم از زبانت صدایت کرده
همیشه ابراز علاقه
با گفتن جانم ، عزیزم ، عشقم
نیست
گاهی تمامی شیرینیِ یک حس
در گفتنِ نام
آن هم با میم مالکیت
خلاصه می شود
تو هیچ می دانی
با همین سادگی های کوچک
اما دوست داشتنی
می شود خوشبخت بود و زندگی کرد .