eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
میگن اگر شب قدر حق الناس بر گردنت باشه صدات به عرش اعلاء نمیرسه حلال کنید اگر خواسته یا نخواسته باعث رنجیدن تون شدم . التماس دعا
اللّهمَّ العَن قَتلَة اَميرَالمُومِنين(ع)
آن چادری که نیمی از آن سوخت پشت‌در امشب برای بستن این سربیاورید..
شکلات تلخ
میگن اگر شب قدر حق الناس بر گردنت باشه صدات به عرش اعلاء نمیرسه حلال کنید اگر خواسته یا نخواسته با
میگن اسم کسایی که سال دیگه نیستن امشب خط میخوره.. شاید اسم منم خط خورد ‌. خلاصه حلال کنید..
شب "قدر تونو قدر بدونین به کم راضی نشو امشب دوست من زیاد بخوا، خوب بخوا رشدِ بینهایت عشق حال خوب آرامش و.. بخوا
بغلشو نداشتن سخته نه؟!
همیشه بر آن بودم دلی را نشکنم اما،وقتی به خودم می‌نگرم تکه تکه ام
تا‌ وصالِ‌ یار،از‌ صد‌ امتحان‌ باید‌ گذشت...
اگر حرفی داری برو به طرف بزن بجایی که قضاوتش کنی ...
چه کیفی دارد کسی باشد که وقتی نام کوچکت را از ته دل صدا می زند لبخندی رویِ لبانت نقش ببندد و تو آرام بگویی جانم به گمانم اینطور که باشد تو حتی عاشق نامت می شوی که از طرز صدا کردنش بفهمی اسمت که هیچ حتی وجودت مالکیتش به اشتراک گذاشته شده بینِ تو و اوی زندگی ات چه لذتی دارد صدایی مدام نامت را تکرار کند و تا تو جانم بگویی بگوید امان از حواس پرتی یادم رفت چه می خواستم بگویم دوباره نامت را تکرار کند و تو بدانی اینبار هم به شوق شنیدن جانم از زبانت صدایت کرده همیشه ابراز علاقه با گفتن جانم ، عزیزم ، عشقم نیست گاهی تمامی شیرینیِ یک حس در گفتنِ نام آن هم با میم مالکیت خلاصه می شود تو هیچ می دانی با همین سادگی های کوچک اما دوست داشتنی می شود خوشبخت بود و زندگی کرد .
سخته حقیقتو بدونی ولی اون یجور دیگه بیان کنه
تو نمیدونی چی هستی تو همه چیزی اگه بری من هیچی ندارم .