eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
پرسید قوی بودن ینی چی
جواب دادم
در اوج تمنا،رها کردم!
شمشیر نه ! که عمر ِعلی را دری گرفت ؛ مسمار ِلعنتی ز ِعلی همسری گرفت ..
اصبغ‌بن‌نباته، بعد از ضربت خوردنِ مولا خدمت حضرت رسید. خود را روی پاهای ایشان انداخت، و‌ زار زار گریه میکرد. حضرت فرمود: اصبغ؛ برخیز، برای چه گریه میکنی؟ من که راه بهشت در پیش دارم. عرض کرد: میدانم که شما عاشق لقای خداوند هستید، من برای فقدان و دوری شما گریه میکنم؛ _ من برای خودم گریه میکنم...! برای ، برای خودم....
خسته‌ام، مثل در آغوشِ کسی جا نشدن.
بر خود ببالید؛ که همه فرزندِ شهید شدیم...
من؟ من کِدِرَم.
نگرانتم...
تا دل از کف ندهد هر که تو را می‌بیند روز و شب نذر نگاهت وجَعَلنا خواندم .