میترسم بمونم و برنگردی، میترسم برم، برگردی و من نباشم، میترسم نفهمی و میترسم وقتی بفهمی که دیر شده.
شکلات تلخ
تو خیلی زیبایی نه فقط بخاطر چهرهت! بخاطر قلب بزرگ و مهربونت، بخاطر تکیه گاه بودنت، بخاطر سنگ صبور ب
سالیانیست که من سنگ صبور خودمم
@Talkh_a
شکلات تلخ
پیشنهاد میشه که : بدونی هیچ رابطه ای وقت تلف کردن نبوده یا لذتشو بردی .... یا لااقل فهمیدی چیو نمیخو
پیشنهاد میشه ک:
به خودتون بقبولونید ک ادما وقت نیازشون بفکر شمان