دیشب ایران بدونِ باز کردنِ تمام مُشتش، در قالب دفاع مشروع و تحت یک عملیات ترکیبی، با هدف قرار دادن چند پایگاه نظامی، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست و پیامهایی برای طرفهای مقابل که اتفاقا در آمادگی کامل بسر میبردند، ارسال کرد؛ ادعای قمارباز مبنی بر درد نداشتن هم طبیعی است!..
ای کاش وقتی که
چشمها بغضیه انگار سین خورده،
وقتی پاک میکردی
واقعا سین خورده بود..
اینکه خیره بشی به صفحه چتش و سین بخوره تو اشکاتو پاک کنی خیلیی قشنگه
ولی اگه جوابش یه کلمه باشه چی؟ اونم قشنگه؟🙂💔
گل و شکوفه همه هست و یار نیست چه سود
بتِ شکر لبِ من در کنار نیست چه سود
بهار آمد و هر گل که باید آن همه هست
گلی که میطلبم در بهار نیست چه سود