اینکه خیره بشی به صفحه چتش و سین بخوره تو اشکاتو پاک کنی خیلیی قشنگه
ولی اگه جوابش یه کلمه باشه چی؟ اونم قشنگه؟🙂💔
گل و شکوفه همه هست و یار نیست چه سود
بتِ شکر لبِ من در کنار نیست چه سود
بهار آمد و هر گل که باید آن همه هست
گلی که میطلبم در بهار نیست چه سود
فاجعه اونجاست که یه نفرو به همه دنیا و آدماش ترجیح میدی، بعد همون یه نفر ساده ترین چیزها رو به تو ترجیح میده ...
چقدر مشکوک است
قطره اشکی که...
میچکد و نمیدانی
به کدام بهانه آمد
و چه بی بهانه رفت