شکلات تلخ
زندگی مثل پیانوعه ؛ کلیدهای سفید خوشحالین و کلیدهای مشکی ناراحتی با گذر زمان یاد میگیری که به هرد
نه با سیاهیا نا امید شو،نه با سفیدیا دلخوش
ترکیب جفتشون باهم زندگی رو میسازه .
@Talkh_a
من کلمهی چرا رو کلا برای یه سری آدما به کار نمیبرم مثلا نمیام بگم :
چرا رفتی
چرا زنگ نمیزنی
چرا دیگه دوستم نداری
چرا بهم خیانت کردی
چرا ...
چون معتقدم کسی که واقعا دوستم داشته باشه میاد و نمیره و اگه مشکلی هم باشه هرجور که شده حلش میکنه نه اینکه کاری کنه کل زندگیم بشه «چرا»
رو آدمای مورد علاقهتون ، حساس باشید .
واقعا نشونه ی علاقه و دوس داشتنِ و همینطور قشنگه ، قشنگ .