من کلمهی چرا رو کلا برای یه سری آدما به کار نمیبرم مثلا نمیام بگم :
چرا رفتی
چرا زنگ نمیزنی
چرا دیگه دوستم نداری
چرا بهم خیانت کردی
چرا ...
چون معتقدم کسی که واقعا دوستم داشته باشه میاد و نمیره و اگه مشکلی هم باشه هرجور که شده حلش میکنه نه اینکه کاری کنه کل زندگیم بشه «چرا»
رو آدمای مورد علاقهتون ، حساس باشید .
واقعا نشونه ی علاقه و دوس داشتنِ و همینطور قشنگه ، قشنگ .
شکلات تلخ
گاه آدمیزاد رها شدن از زندگی را میخواهد . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی تعادل بین نگه داشتن و رهاکردن است !
@Talkh_a
شکلات تلخ
بی تو میرفتم؛میرفتم تنها ؛ تنها و صبوری مرا؛کوه تحسینمیکرد... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
و صبوری مارا کوه تحسین میکرد.