eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من کلمه‌ی چرا رو کلا برای یه سری آدما به کار نمیبرم مثلا نمیام بگم : چرا رفتی چرا زنگ نمیزنی چرا دیگه دوستم نداری چرا بهم خیانت کردی چرا ... چون معتقدم کسی که واقعا دوستم داشته باشه میاد و نمیره و اگه مشکلی هم باشه هرجور که شده حلش میکنه نه اینکه کاری کنه کل زندگیم بشه «چرا»
رو آدمای مورد علاقه‌تون ، حساس باشید . واقعا نشونه ی علاقه و دوس داشتنِ و همینطور قشنگه ، قشنگ .
نباشی نمیشه، نمیگذره، نمیره، نمیخوام، نمیتونم...
آشوبِ جهان و جنگ دنيا به كنار ؛ بحرانِ نديدن تو را من چه كنم ؟!
تو؟ کسی که باعث شد روزای تاریکم به روزای روشن و پرامید تبدیل بشه .
آنجا که رویا معنی میشود،تو آسمانم باش @Talkh_a
لیلای من! به وسعت ِ رنجِ اين روزها قَسم دلِ مجنون برایت در فراق میتپد. @Talkh_a
وقتی یه نفر روی خوش بهتون نشون میده به این معنیِ : من انسانم و تصور میکنم تو هم انسانی، نه اینکه من ساده ام بیا سوارم شو. @Talkh_a
آرامش @Talkh_a