رو آدمای مورد علاقهتون ، حساس باشید .
واقعا نشونه ی علاقه و دوس داشتنِ و همینطور قشنگه ، قشنگ .
شکلات تلخ
گاه آدمیزاد رها شدن از زندگی را میخواهد . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی تعادل بین نگه داشتن و رهاکردن است !
@Talkh_a
شکلات تلخ
بی تو میرفتم؛میرفتم تنها ؛ تنها و صبوری مرا؛کوه تحسینمیکرد... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
و صبوری مارا کوه تحسین میکرد.