eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
انتظار
من دوستت نداشتم؟ من که حتی روز درختکاری هم بهت تبریک میگفتم
تو چه دانی که چها کرد فراقت با من...؟ @Talkh_a
مانده ایم تا ببینیم نبودن را... @Talkh_a
من ولی بی تو جهانم خالیست… @Talkh_a
قدر وصالش اکنون، دانی که در فراقی.. @Talkh_a
« شرحِ غمِ دل‌سوختگان، کارِ سخن نیست .. » @Talkh_a
" قصدم نشستن بود.. اما در کنارت.. نه به انتظارت..! " " قصدم شکستن غرورم بود اما در آغوشت.. نه زیر پایت:)! " " قصدم زندگی بود.. اما با تو.. نه با خاطراتت!! " " قصدم پیر‌شدن بود.. اما به پایت.. نه به دستت! @Talkh_a
دگر نه پیری دلش یاد جوانی می‌کند نه جوانی در این روزگار جوانی می‌کند...! @Talkh_a
‏یوقتایی آدم ته دلش غصه میخوره چون میخواد به طرف بگه ببین نکن، ببین توروخدا اینجوری نکن، دارم میرما، ولی نمیتونه.
چه اهمیتی داره دورت چقدر شلوغه وقتی هیچ کدوم قلق تورو مثل اون بلد نیستن.
من دائم الخمرم، معتادِ آغوشت...