مگه قوی تر از اونیکه داره توی تنهایی با حال بدش میجنگه
و بقیه از یه لبخند میبینن هم داریم؟!
هرجا هستی بدون
خیلی قدرتمند و قابل افتخاری که جا نزدی!
شکلات تلخ
ناامیدِ امیدوار دیدهای؟ خستهی تلاشگر چه؟ غمگین سرحال و دلگیرِ شاداب چطور؟ من خودم ، خودم را نقض می
نا امیدی بخشی از قد کشیدن ماست