آمریکا و غرب یک مجسمهی نمادین و پوشالی از آزادیبیان برای خودش ساخته و برای فریب همگان در معرض دید جهانیان قرار داده بود. اما از بعد از طوفانالاقصی و نهضت بیداری جهانی، حتی از آن مجسمهی دروغین هم خبری نیست و خیلی آشکار ذات دیکتاتورمآبانهی خود را فریاد میرنند!