شکلات تلخ
من از دریا میترسم ولی اگه تو کنارم باشی نمیترسم @Talkh_a
من از رعد و برق میترسم ولی اگه موقع زدنش تو دستمو گرفته باشی نمیترسم
@Talkh_a
جایی خوندم نوشته بود توی رابطه ها مرد باید عاشق تر باشه
بنظرم درست نیست...
قشنگیِ عشق به اینه که دو طرف توی دوست داشتنِ هم دیگه رقابت کنن!
یا حتی مسابقه ی کی عاشقتره رو بزارن
و کیف کنن و روز به روز درصدِ عشقشونو به هم بیشتر کنن...
حالا اینکه کی عاشق تره مهم نیست (:
مهم اون دوست داشتنِ واقعیه که با هزار تا بهونه هم از بین نمیره
@Talkh_a
شکلات تلخ
جایی خوندم نوشته بود توی رابطه ها مرد باید عاشق تر باشه بنظرم درست نیست... قشنگیِ عشق به اینه که دو
امیدوارم یادت بیاد این متنرو:)
شکلات تلخ
من؟ من سره پام اما،سر شکسته @Talkh_a
من؟
من از من رنجیده
و هیچکس نیست پا درمیانی کند.
@Talkh_a